Düzce, Gebze Teknik ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için başvuru süreci başladı. İşte merak edilen detaylar.
Yükseköğretim Kurulu 2547 sayılı kanun ve ilgili Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi hükümleri doğrultusunda üç devlet üniversitesi için rektör atama süreci başlattı. Düzce Üniversitesi, Gebze Teknik Üniversitesi ve İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa rektörlükleri için aday başvuruları kabul edilecek.
Adaylar başvurularını 05.06.2026 ile 19.06.2026 tarihleri arasında mesai saati bitimine kadar dijital ortamda gerçekleştirecek. Müracaatlar yalnızca e-Devlet kapısı üzerinden https://rektorbasvurulari.yok.gov.tr adresi aracılığıyla yapılacak olup posta yoluyla yapılan başvurular işleme alınmayacak.
Sisteme girilen bilgilerin doğruluğu ve başvuru formunun dökümünün alınması hususunda tüm sorumluluk adaylara aittir. Başvuru ekranında Başvuru Tamamlandı ibaresini görmeyen adayların işlemleri geçersiz sayılacak. İletişim bilgilerini güncel tutması gereken adaylar, süreçle ilgili soruları için 0312 298 70 82 numaralı hattan bilgi alabilecek.
Ajans Kocaeli, Kocaeli başta olmak üzere Türkiye’den güncel gelişmeleri hızlı, doğru ve tarafsız bir şekilde okuyucularına sunan dijital haber platformudur. Gündem, sağlık, teknoloji ve yaşam alanlarında güncel içerikler üretir.
Yorum Yap